Before the storm

Jag är en riktig hejjare på att spela bowling, blev ju skitsist båda gångerna. Vi skippade LaserTag eftersom Cheesecake kan göra underverk i en mage. Imorgon blir det "Hejdå Anna-kalas" och jag måste säga att jag inte alls gillar idén, varför ska hon åka hem lixom? Alla Ann:or lämnar Virginia.

Trevlig kväll iallfall, och just nu sitter jag och diskuterar vägbeskrivning från Maggs till mig. Kanske blir så att hon hämtar mig om jag nu åker till Williamsburg, vi får anse. Lär ju ska skriva om jag åker eller inte, och jag kan tala om för er att det låter som åskan är på G in i mitt rum.





I'm flying, Anna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får träna lite på bowlingen så du blir skitförst nästa gång...ha ha. Sköt om dej och hoppas att du och Maggi kan träffas.

KRAAAAM

2009-08-22 @ 14:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0