Chili

Jag har precis kommit hem efter en middag med Anna nr2, vilket var väldigt mysigt. Går runt och rapar mexikanskt, och god mat hade dem. Vi käkade förätt, varmrätt och efterätt för 20 dollar. Och nu menar jag inte 20 dollar each, utan tillsammans. Vi drack även två stycken strawberry lemonade var, och allt detta för dryga 10 dollar var. Om man är pank och riktigt hungrig, måste jag säga att USA är det bästa landet när det gäller billig mat och billiga kläder. Vi hann även med att kolla på en bilträff där det var ett utbud från gamla porschar till riktiga vrålåk. Riktigt coolt faktiskt, och när man såg två bilar med stora Sverige flaggor, så blev alltihopa mer intressant.

Imorgon ska vi upp tidigt och shoppa, så därför säger jag godnatt.


  

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha en trevlig helg. Kramar Colin från dig.

Älskar dig. Morfar hälsar

2009-08-08 @ 08:23:33
Postat av: Mamma

Ha en härlig "shopparhelg"! Pussar från mej till dej! Älskar dej!

2009-08-08 @ 15:44:58
Postat av: E

2009-08-08 @ 22:44:43
Postat av: E

Gosh vad snygg du var på bilden :) Hoppas du haft en kanon helg! Pussis

2009-08-08 @ 22:45:48
Postat av: Mamma

På väg till jobbet...kunde inte låta bli att titta till dej. Önskar dej en bra dag.

Puss/Mamma

2009-08-10 @ 06:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0