"Dude, I totally drove over at least ten frogs"

Jag måste att jag är jätteglad över att du ringde Petra, kändes ofattbart att höra din röst.
Kvällen har vart händelserik, allt ifrån "ficka" till starbucks och bio. Tackar Annas familj för ferwell bbq, och jag tänker inte räkna tårarna som faktiskt föll. Haft en jättetrevlig kväll med tjejer från Sydafrika till Tyskland, samt en riktigt bra film på det. Filmtipset från mig är "The Time Travelers Wife" My freaking god, den var faktiskt riktigt bra!

Imorgon är det aupair meeting, och shopping för hela slanten. Sen ska vi iväg på Ruby's för middag, lär bli en trevlig dag. Måste även säga att detta år och nästa kommer vara succe, när det gäller filmer. Såg många bra trailers idag när vi väntade på att vår film skulle börja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello there sunshine, im home again :)

2009-08-23 @ 22:58:15
Postat av: Sofie Göransson

har äntligen hittat åt din blogg :) haha, är lite efter på sånt här. Men det är riktigt roligt att läsa, ska absolut hålla mig mer uppdaterad på hur du har det där borta nu gullan :) hihi, puss

2009-08-24 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0