I don't wanna say goodbye

Fick prata med mormor en svang idag, riktigt skont att hoera hennes rost igen.
Som ni ser, sa fungerar inte min dator an. Borjar tro att familjen bestallt grejor fran a place far away, typ Sverige. Haha nej, men ni forstar vad jag menar.

Tankte bara saga att jag ar vid liv an sa lange, med tanke pa att det ar bra manga som kikar forbi har. Helgen ar fullspackad, och jag gillar det. Imorgon ska jag spela LaserTag med flickor, Lordag ar det Ferwell BBQ hemma hos Anna och Sondag ar det aupair mote, shopping och middag hos herr Chris. Smell ya'll later.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej, vi MÅSTE prata, JAG måste prata. Jag har inte fått det, får det om 2 veckor ... om jag är kvar!

2009-08-21 @ 00:11:27
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0