I have a spider up my nose

Kandes sa iallfall, vad mer kan man saga.
Fikat ikvall var mysigt, och allmant trevligt aven fast Anna nr1 hade smakryp over hela sig. Anna nr2 var en glad pingla och vi ska spana pa att ses till helgen. Nagra skona lirare satt utanfor Starbucks ikvall, och Anna nr2 hade blivit medbjuden pa fotvandring eller hur var det? Haha, Nu ska jag sova, som en stock i den har enormt skona sangen.

  
Ena Anna ar lite smatt frustrerad, och den andra Anna ar kanonglad och jag, ja jag bara hanger med.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste väl erkänna att jag läser din blogg...någon enstaka gång...eller varje vecka då!....OK!..varje dag flera gånger om dagen!!...ha ha

Kram på dej!

Love you!!

2009-08-06 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0