I really suck

Anna's mamma, vi hade det valdigt bra tillsammans och filmen var faktiskt bra. Dock ett slut som fick mig att bli riktigt forbannad, jag orkar inte med slutet.

Mormor, Anna vill att du sander henne en halsning pa bloggen. Jag sa att du brukar lasa hennes blogg, och da ville hon att du skulle lamna en kommentar. Haha.

Snart ska jag ata middag, tillsammans med min underbara hostfamily. Vi ska ga igenom lite grejer hit och dit, eftersom denna vecka borjar jag jobba. Kanns bra, eftersom jag har valdigt roligt med T. Ikvall far vi se vad som hander, kanske blir Ruby's eller bara en chillkvall har hemma.




En grabb korde ett trolleritrick pa mig och Anna, ascoolt.

Been there once, I'm going back.
 
Anna x2, och forlat Elin men jag behover inga jeans har eftersom det ar sa varmt. Sa mina jeans som var dina favvisar ar nu ett par shorts.

Kommentarer
Postat av: Anna Washington

hihi.. där e ju jag. Verkar som ni haft en kanon heög. Hoppas vi ses i veckan. Pratade m Anna om detta.. en kaffe eller lite mat vore ju trevligt. Kramkram

2009-08-03 @ 21:43:20
URL: http://annawashington.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, se på fan. Blev ju riktigt bra dock :) Lovelovelove.

2009-08-06 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0