I used to be love drunk, but now i'm hung over

Haha, jag säger banne mig bara,SANNING!
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i min ensamhet som jag gör just nu, fattar inte vart jag får allt ifrån. Klockan är 2 PM och jag är bra trött, men snart ska jag på BBQ och mysa.


Vet ni en sak? Jag saknar flippet med Tess, omtänksamheten hos Elin, flummet med Petra, skrattet med Annie, galet med Linn, sovaöver hos Maggi, värmen hos Mamma, sena nätter med Mormor, och allt annat som hör till min vardag hemma.

 
Har jag någonsin nämt att man är lite kluven?

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jävlar vad snygg du blev i glasögon då V :D

2009-08-22 @ 21:54:38
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: maggi

Även fast du ser ut som världens retard tyck ja fortfarande du är en heeeting ;) Längtar tills vi ses!

2009-08-22 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0