I´ve got all the symptoms

Min dator is back, och jag kunde inte varit gladare.
Denna dag har vart bra, faktiskt rent utsagt KANON! Fick även veta att jag bara jobbar måndag nästa vecka och är ledig till och med tisdag veckan efter. Min hostfamily åker iväg på business trip, och jag är därför ledig. Tog reda på det ena och det andra idag angående att kanske åka till Williamsburg och hälsa på Maggs, ska ringa till Dulles Airport imorgon och kolla om det går bussar därifrån eller om jag måste in till DC.

Annars har jag inget speciellt att tillägga mer än att allting leker för tillfället, men att jag saknar bra många at home.

     
Hänger med nästan överallt jag går, vädret kan vi inte klaga på, och inte min nya tischa heller.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Hur är det? Det låter som du får en härlig tid framöver med all den ledigheten! Vart köpte du din t-shirt förresten? Snygg!

2009-08-21 @ 03:39:37
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Äntligen....som jag väntat! Ha en bra fredag idag så hörs vi och syns?! snart.

Kraam

2009-08-21 @ 07:25:08
Postat av: Mia

Hej Vicky.

Verklar som du trivs bra därborta.

Hoppas ni får ett bra party imorgon hos Anna.

Skönt att vara ledig en vecka.

Kram Mia

2009-08-21 @ 21:40:46
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index
Postat av: Anna Washington

Heyy.. Livet leker för dig ser jag.. ledigt i 1 vecka NIIIICE.. Men, vänta, får du använda bilen???...Annars är du väl strandsatt? Texas e mer än nice. Love it.. älskar allt med det.. och familjen är normal, härligt. 1 vecka avklarad..!!! kramkrma

2009-08-22 @ 00:44:08
URL: http://annawashington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0