I'm left without a choice

Nyvaken, och ensam hemma. Lite läskigt måste jag säga, men samtidigt ganska skönt att vara ledig. Mina underbara hostparents gav mig nycklarna till bilen igår, och jag får alltså köra bil om dagarna nu när dem är borta. Pappan i familjen tyckte att jag var duktig på att köra, och nästa vecka ska jag förmodligen ta mitt nya körkort.

Måste erkänna att jag kommer vara rädd när det blir mörkt, för detta hus är inte litet. Det är snarare enormt med massa stora fönster, men jag har larm! Så om någon vågar visa sitt fula arsle här, då.. då... dåå...
Ikväll ska jag iväg med Lisa och se inglorious bastards, kanske äta lite dinner. Sen har jag nog lite andra planer också, men det är inget jag avslöjar, haha.



      
Nya inköp, kläder ser bra fula ut när dem bara hänger. 






                                                                                                          Hejdå Anna, I don't like this and you know it.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Hjärtat.

Här är man uppe i svinottan för att läsa din blogg och inte en rad om allt kul du håller på med.

Väntar på nya coola bilder och en uppdatering.

Älskar dig

2009-08-26 @ 08:14:25
Postat av: Mia o Ize

Hej Vicky.

Hoppas du kan njuta av att vara ledig o att du kan sova även om du är ensam hemma.

Anna är hemma igen men jag har knappt pratat med henne för hon har varit ute o farit nästan hela dan.

Nu är hon, pojkvännen o en kompis nere vid havet o tittar på solnedgången.

Jag misstänker att hon kommer sova hårt när hon väl kommer så långt.

Jag kommer följa din blogg med spänning och när du återvänder hem nästa år hoppas jag att du kommer hit o hälsar på oss.

Kram Mia

ps. jättefina kläder du köpt

2009-08-26 @ 20:44:53
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index
Postat av: Marianne

Hej Viktoria!

När jag läser din blogg ser det ut som du har det riktigt bra. Vilket gläder mig. Här i Tvärålund är det idag 13+ och molnigt, jag förmodar att det är mycket varmare hos dig. I förrgår natt sov Hampus och Hannah över hos oss, och vet du vad för Hampus är det lika viktigt som det var för dig när du sov över att få ha "godistäcket".Kommer du ihåg? I kväll åker jag och mina "syjunta" kompisar till Mallorca där vi stannar en vecka, läckert eller hur. Hörde av din mamma att du skulle åka och hälsa på en kompis i helgen, det förstår jag blir kul för dig. Jag önskar dig en fortsatt bra vistelse over there.

Många kramar

Marianne och Börje

2009-08-28 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0