Loudoun County Fair

Maste forst fa tacka Anna for en grym dag, det var helt underbart.

Igar var det Bullriding, sheepriding, karuseller och cirkusshow. Det var som pa film nastan, det var riktigt ballt. Innan allt borjade sjong dem den amerikanska nationalsangen, vilket gav mig gashud. Det var sa maktigt, och jag onskar att alla jag bryr mig om kunde fa vara med pa det. For en forklaring i ord ar inte tillrackligt, det ar bara en text.
Igarkvall at vi pa Ruby's med Chris och Nick, tva riktigt schyssta grabbar. Fick till och med en kram innan jag skulle ga, jag blev nastan rord. Haha, nej men det ar schysst att borja lara kanna folk har.

Idag ska jag och Anna se den nya Harry Potter filmen, och jag hoppas innerligt att hon kommer snart sa jag hinner fa i mig nagot innan bion.

Jag tanker pa er.

 
En goteborgare och en forvirrad norrlanning.




Kanns ganska konstigt att amerikaner gillar att kolla pa detta, jag och anna madde mest daligt pga att det sag sa farligt och konstigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0