No complains, please

I know that we all have up and downs, like a rollercoaster.

Jag ar glad idag, jag mar bra idag och jag ar lycklig. Och sjalvklart sa saknar jag er alla, och jag lovar fortfarande att bli battre pa att uppdatera sa fort jag fatt tillbaka min dator. Hur mar ni?
Haha, Hazel du ar bra gullig. - Nej, jag har traffat bra manga grabbar men ingen jag dejtat. Amerikanska grabbar ar inte direkt av samma klass som svenska tyvarr, man far nog inte vara sa krasen. Och Tess, jag forstar och jag hoppas jag far tillbaka min dator sa jag kan skypa snart. Blir ju smatt irriterad utan dator!

Kommentarer
Postat av: Hazel

vadå inte i samma klass? :P ugly elr vad? haha..finns faktiskt inte så många snygga här i swe heller! :P men någon snygg måste du väl ha sett? :O

2009-08-19 @ 16:42:10
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0