Rock 'n Roll Downstairs

"I can kiss your bobo", det var det gulligaste jag hort idag. Lille T och jag var ute och lekte idag, sen fick jag ett sar och det ar alltsa ett bobo, och han ville gora det bra igen genom att pussa pa mitt ben. Men nu ligger han och sover en svang, sa jag har lite tid over. Svart att fa ihop allt med Sverige, eftersom nar jag slutar jobba sa ar klockan 22.30 och da ska jag ata mat och liknande. I'm sorry, men jag far in skype ikvall nar familjen har tid att hjalpa mig. Jag har inte tagit nagra bilder idag med tanke pa att jag inte far lagga ut namn och bilder pa min amerikanska familj aven fast jag vill.

Ikvall ar Anna upptagen, och eftersom jag bara vart har i ett par dagar sa har min umgangeskrets inte blivit sa stor. Men jag funderar pa att ta en promenad genom omradet och bekanta mig lite. Eller lagga mig i hottuben har utanfor, beror pa hur lat jag ar.


Kommentarer
Postat av: Annas mamma

Hj Vicky.

Hoppas ni första arbetsdag varit bra o att du börjar komma in i rutinerna (det lär ta ett tag).

Sköt om dig.

Kram från Mia

2009-08-04 @ 00:23:07
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index
Postat av: marianne

Hej Viktoria.

Många hälsningar ifrån ett soligt och jättevarmt Tvärålund.Din mamma var förbi i Tisdags och då fick jag din blogg adress.André är hos mig idag och i morgon för han tycker det är väldigt varmt i lastbilen.Idag ska jag och André till Vindeln och hälsa på gammelmorfar i morgon åker vi till Ida som fyller 30 år.Kul att läsa din blogg och vad jag förstår så har du det bra. Jag tänker ofta på dig och önskar dig all lycka over there.

Kramar från

André Marianne Börje

2009-08-05 @ 09:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0