Thank god it´s friday

Gubbar och gummor, sälar och dummor.
Nu ligger min lilla gullunge och sover, det är bra gulligt när en 2 ½ åring säger : "I love you" innan man går därifrån. Det får mig att vilja vara med honom jämt och ständigt. Ikväll ska jag dejta med Anna nr2, och Anna nr1 har precis dragit till SF! Imorgon ska jag iväg och shoppa järnet med Janina, och sen på söndag blir det Riverrafting som jag nämt några gånger. Jag kommer vara dålig på att uppdatera, men ni vet ju vad jag gör iallfall.

Weekend, och btw så vill jag skicka en grattiskram till min underbara Colin hemma i Sverige.

TGIF, Jajjamen.

Kommentarer
Postat av: Annas mamma

Hej Vicky.

Låter som "din" lille kille en en mysig grabb!

Hoppas du får en härlig helg.

Sköt om dig.

Kram Annas mamma Mia

2009-08-07 @ 22:10:40
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0