Uhm, that's strange?

Jag erkanner, jag ar sugen pa att lagga mig i sangen igen. Jag vet inte om det ar for att sangen ar sa skon, for jag har sovit i nio timmar vissa natter utan ett enstaka problem. Jag borjar jobba strax, och jag ska forsoka kasta in lite tvatt i maskinen sa jag har det gjort. For idag har jag ingen "barntvatt", sa det passar bra att gora min da. Helgen verkar vara ratt uppbokad om det blir som det ser ut, jag ska kolla med min hostfamily ikvall och se om det passar.


Och ja, sahar ser "trottoaren" ut i mitt omrade, mer an sa far jag tyvarr inte visa er.


Otroligt rent ar det har i Virginia iallafall.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah, trottoaren, är ju alltid något. :) Imorgon ska jag nog ta en promenix och fotografera grannhusen typ, bara så man får en känlsa av hur jag bor, även fast man som sagt inte får fota huset. :) Men din trottoar är iaf väldigt fin! :)

2009-08-06 @ 15:13:00
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Postat av: Annas mamma

Hej Vicky.

Hoppas allt är bra. Jag föstår att Anna var lite "disträ" igår.

Sköt om dig.

Kram Annas mamma Mia

2009-08-06 @ 22:20:18
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0