Hey, my computer's broken

Haha, måtte min mormor vara söt eller.
Även fast jag är så långt ifrån henne, så har hon ändå bra koll på mig. Galet, och nu har både hon och mamma skaffat webcameror, kanon!

Min dator, är för tillfället kaputt och lever i en annan värld. Därav den dåliga uppdateringen och mitt mystiska försvinnande. Träffade Anna igår och åkte forbi Cheesecake Factory, och sedan Starbucks som alltid. Stötte på några sköna lirare som vanligt, bara det att alla jag träffar antingen åker hem eller bor inte alls i närheten. Min Anna nr2 åkte till Texas igår , och jag önskar henne all lycka. Jag lär ju ska hälsa på henne, ser fram emot att höra om det är som man tror. Idag kommer den nya aupair-tjejen som ska ta över Anna nr1's familj, Denice. Ska bli kul att träffa henne, och våra planer hoppas jag håller i sig.

Framförallt så lever jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen!!...Har väntat på dej..hoppas du får igång din dator snart så vi kan prata.

Ha en trevlig helg,gumman och sköt om dej.

Jag älskar dej/Puss

2009-08-14 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0