I´ve been running around

Jag tror jag lider av feber, eller solsting. Vätskebrist kanske? Jag vet inte, de enda jag kan svara på är att jag inte mår som jag brukar göra. Jag mår faktiskt dåligt rent utav, bokstavligt talat så mår jag illa. Och Anna nr2 som åker på torsdag eller söndag, jag måste ju hinna träffa henne. Det är ca 400 grader ute, och solen steker på för fullt. Alla som bor här klagar till och med när det är såhär varmt, och jag klandrar dem inte för fem öre. Förstår inte hur folk klarar sig utan AC, speciellt i bilarna där det är dubbelt så varmt.

Mitt huvud värker just nu, och jag jobbar i 1 ½ timma till. Känns som att datorn inte gör detta bättre.

  F
Love Pink, och halsbandet bara hänger och slänger.


Jag hör allt, varenda liten rörelse.

Kommentarer
Postat av: Marie ♥

hej, vad har du för dig ?

2009-08-16 @ 05:03:46
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0