Use somebody

Vart ute vid Tysons Corner idag med Anna, och mötte en tjej som heter Milene. Det var så komiskt, och går egentligen inte att förklara men vi stötte på denna underbara tjej från Brasilien som gav mig sitt nr och hon hoppas jag verkligen jag ser mer av. Träffade ett riktigt skönt gäng ikväll, blandade nationaliteter. Frankrike, Tjeckien, Polen, Venezuela, Tyskland meets America. Måste även nämna att det var en amerikan med, och allihopa var kanontrevliga. Han från Tjeckien var så grymt rolig, även fast hans engelska inte var den bästa. Men som jag sagt förut, önskar jag att ni tjejer kunde vara här med mig. Ligga här i min säng och bara skratta med mig och det skulle vara tillåtet att skratta åt mig också. Att jag kunde springa ner till mormor och morfar för att bara säga hej, att mamma kunde tjata på mig att städa rummet, att bror kunde irritera mig. Att bara alla nära och kära kunde vara här precis som i min normala vardag. You feel me?

Jag vill börja detta stycke med att säga att detta handlar absolut inte om USA, absolut inte om att jag har hemlängtan, och verkligen inte om något i min amerikanska vardag. Utan detta handlar om någon speciell person hemma i Sverige som jag vet har börjat läsa min blogg. Jag kan inte sluta tänka på vad han har sagt till mig, och att det känns lite halvknepigt just nu. Denna lilla situation vi har just nu är ganska jobbig för mig, med tanke på att jag vet att du sitter hemma i Sverige och faktiskt tycker och tänker samma som mig? Om jag har fel, så får jag be om ursäkt. De tre ord han sa till mig för ett par dagar sen, sitter i mitt huvud och vägrar försvinna. J, jag vet inte alls hur jag ska hantera detta.

Tess, can we talk as soon as possible?


Alltid bra att börja med en bok man faktiskt redan kan handligen på.


Oops, tyvärr så har jag fler kassar liggandes på golvet. Btw, Pink är Victoria´s Secret nya kollektion med riktigt schyssta mjukiskläder och tofflor.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Hjärtat.

Jag önskar också att du kunde titta in och fråga hur vi mår och spela spel med mig. Men jag är glad att du trivs och har kul, det är något som vi verkligen unnar dig. Mamma kan säkert säga att du ska städa ditt rum fastän du inte är hemma. Ta vara på den här tiden och gör det bästa du kan av den. Väntar på nya bilder. Älskar dig

2009-08-11 @ 08:55:43
Postat av: Marianne

Hej Viktoria!

Roligt att läsa din blogg och vad jag förstår så har du det jättebra. Kul att höra. Just nu ligger André och sover kl.10.00 Tisdag fm. han har följt med Markus till Gävle och kom hit kl. 3.30 i morse så han lär nog sova ett tag till.Idag har vi något svalare än vi haft den sista veckan men det känns ganska bra ändå. I går så var jag och en vännina och plockade hallon vid Ramsjön där det var grymt mycket mygg. Där du befinner dig kanske det inte finns någon mygg, inget att sakna eller hur.

Må så gott

Hälsningar

Marianne Börje och en sovande André

2009-08-11 @ 10:10:00
Postat av: Mamma

Ska du spara alla kassar....e jag rädd att du inte kommer att kunna bo i ditt rum...ha ha

KRAM. Älskar dej!/Mamsingen

2009-08-11 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0