Victoria´s Secret

Jag börjar tycka om detta ställe skarpt nu, och jag börjar få upp småkontakter här och var.
Fick två nr igår till två aupairer jag träffade på Starbucks, och jag jobbar bara vidare.
Egentligen finns det inte så mycket att säga om helgen, förutom att raftingen inte blev av.. suris. Men jag har haft det kalasbra med Anna nr2 i helgen, och träffat en Anna nr3 också. Anna nr3 är från tyskland, och åker dessvärre härifrån snart. Juan och Mariana verkar som två glada prickar, och sen träffas det folk hit och dit om man bara vill.

Jag har shoppat, käkat gott och åkt cab i helgen. Fick skjuts hem av Anna nr3 igår, och mitt hår stod åt alla håll och kanter. Men det var just då, i det ögonblicket som jag förstod att jag faktiskt åstadkommit något bra. Man sitter och åker cab med två härliga nyfunna Ann:or, ca 26 grader varmt en söndagkväll kl 23. Det var härligt, riktigt ruskigt härligt.

Denna tag ska vi inte tala om, det är så sjukt varmt ute och så grymt fuktigt. Jag och Mr T har knappt orkat gå utanför dörren för att det har varit för varmt. Han var inte så pigg på att vara ute överhuvudtaget, vilket han i vanliga fall älskar.

Anna nr1 är i San Fransisco och bara steker, är någon lika avundsjuk som mig?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Hjärtat.

Helt underbart att du trivs och får nya vänner att umgås med.

Ålskar dig

2009-08-10 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0