Victoria Station

Forlat for kass uppdatering, men jag har full rulle har nar det galler lillpojken jag tar hand om. Han ar helt galen och jag ar lika trott som honom nar jag slutat jobba. Ikvall ska jag ut med Banana och kanske Anna, sen pa lordag ska jag traffa Janina forhoppningsvis. Janina ar en tjej fran Tyskland som ar klockren, traffade henne pa orientation i Stamford.

Jag tackar an en gang Anna's mamma som ar sa flitig och laser min blogg, - Mia, jag kommer sakna din dotter nar hon aker hem. Det vet du va ?
Sen laste jag aven att farmor har natt till min blogg, det kanns coolt att ha bade farmor och mormor framfor datorn, Haha.

Jag tanker pa er alla dar hemma, och jag hoppas verkligen att ni tar upp telefonen och ringer nar ni kanner for det.


Efter en hard dag pa orientation i Stamford, CT.
Lina, Vicky, Jenny, Matilda och en Ida bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Gullet.

Har sparat ner alla bra bilder Ida lagt ut på sin blogg.

Älskar dig

2009-08-05 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0