When there´s positive, there´s negative

Började dagen med aupairmöte i Great Falls Park, vilket var trevligt. Vi käkade lunch tillsammans och bara pratade, vilket var riktigt mysigt. Träffade några nya tjejer, och några gamla. Blev senare lite shopping, men eftersom det är söndag så stänger dem tidigare än vanligt. Dock positivt, hann inte spendera mina pengar.

Kvällen slutade på Ruby's, träffade två amerikanska tjejer som verkar assköna. Har skrattat mycket ikväll, dock blev det lite tårar för Anna. Imorgon ska jag säga hejdå till denna tjej, känns typ overkligt? Jag låter nog bilderna tala istället för en massa dravel.



Hyfsat fin dag, eller?



Just vid parken vi var vid, bra mysigt.



Mitt framtida hus kanske?



Tyskar, tyskar, tyskar.



Psst, Denise gör vad?



Haha, Ricky var tokrädd för alla getingar. Och Lisa älskar med kameran.



Rubs, ett och annat positivt med det stället.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Huset e perfekt, vännen!...där kan du se till att jag har det bra när jag blir gammal...ha ha

PUSS PUSS PUSS

2009-08-24 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0