You know that I could

Då hade man duschat, fixat till här i min lilla lya och precis insett att jag skulle klara mig riktigt bra i egen lägenhet. Jag tvättar med jämna mellanrum, jag skriver upp det som måste handlas, jag städar min egen toalett och dusch etc. Jag har det riktigt mysigt här faktiskt, och jag älskar min säng. Ikväll ska jag ligga i den, kolla på TV och självklart sitta vid datorn i hopp om att någon stackare sitter uppe mitt i natten.




Donna Karan, billigt och bra.


Mac, som hittat.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Klart att du kan hålla ordning om du vill och visst är det så mycket lättare när ingen tjatar på dig. Du skulle bara veta vad jag tänkte när Mamma flyttade hemifrån.......och se vilken städgumman hon är i dag

Älskar dig

2009-08-12 @ 11:46:43
Postat av: Anonym

Utan huvudvärken igår så hade jag varit där mitt i natten och underhållt dig. You know it :)

2009-08-12 @ 17:53:10
Postat av: Mamma Mia

Hej Vicky.

Låter som du funnit en massa nya vänner, kul!

Ja idag har ju Anna kommit "hem" igen ni har säkert redan pratat med varandra.

Idag är det bara två veckor kvar innan hon sätter fötterna på svensk mark igen.

Sköt om dig.

//Mia

2009-08-12 @ 22:55:59
URL: http://sazzaservicehund.se/ize/index
Postat av: Veronika

Hej hej :) Hoppas allt är bra, det är veronika ( sofies kompis som skriver) Du kanske vet vem jag är om jag säger att sofie alltid kallar mej för virre? :)

Iaf, jag har länge tänkt på att åka som aupair jag också och fick höra att du precis har startat ditt år i usa och undrar falll du skulle kunna adda mej på msn och ge mej lite tips och så :)

[email protected]

Mvh veronika

2009-08-12 @ 22:58:56
Postat av: sofieh

hej hjärtat, ville bara säga att jag läser din blogg :) du verkar ha de bra, skönt och höra!

Puss älskar dig gumman.

2009-08-13 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0