1 day to go

Idag flyger jag ner till Stockholm, och kommer alltså vara där till imorgon. Sen flyger jag vidare till NYC, vilket känns ofattbart.

Visst har vi alla ett leende på läpparna, inga tårar?

När jag kommer till Stockholm så kommer Sofie och hämtar mig på Bromma flygplats, och då ska vi nog åka och käka middag. Johan ville umgås med oss, så förmodligen ska vi möta upp honom också.
Jag kommer hinna blogga ikväll/natt också, eftersom jag måste ut på Arlanda igen när dem ska sova. Detta är på riktigt nu, men det känns som en dröm.

Jag känner mig speciell när jag tittar ner på min handled, thanks girls.

   
Jag kommer sakna er alla innerligt.

Kommentarer
Postat av: Ruggugglan

Lycka till.... Jag skickar en massa kramisar till dig. Önskar jag kunde göra som du, men, men....

Ser fram mot att få läsa din blogg.

Krya på dig...

2009-07-26 @ 12:47:16
Postat av: Anna

Have a safe flight!

See you soon! <3

2009-07-27 @ 01:56:48
URL: http://annabertram.blogg.se/
Postat av: "maggs"

JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-27 @ 03:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0