10 days to go

Jag har brutalt ont i magen, och svettas på grund av det. När man börjar svettas för att det gör ont, då har man nog verkligen ont också. Ibland är det inte lätt att vara kvinna. AJAJ!

Idag är jag hundvakt åt min morbrors hund Svinto, hela gänget är i Åsele på marknad. Därför sitter jag här nere hos morfar och mormor, verkligen tyst här nere när man är ensam med en hund. Har ju min underbara kusin Colin här, en liten och galen pojke. Hjärtat, han är helt underbar.
Försökte betala min Medical Upgrade idag, men inte fasiken går det? Jag måste nog in på banken och fixa det, detta verkar inte vilja fungera iallfall. Vädret är bra idag, så jag ska ta med vovven förbi Holmqvist's och lämna deras nyckel. Ikväll kommer även min storebror och några av hans vänner, ska väl förbi och säga hej till pappskallarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0