11 days to go

Dålig uppdatering, och dåligt väder.

Jobbar idag, känns faktiskt ganska skönt. Dock så har jag huvudvärk som heter duga, men jag har mig själv att skylla. Jag och Tess hade det väldigt trevligt igår, kan tänkas att det blev ett glas vin för mycket för att vara onsdag. Men det var ändå väldigt mysigt och äntligen hann jag se hur REB ser ut, och det var verkligen inte pjåkigt.

Annars så händer det verkligen inte mycket, vaknade i morse och insåg att jag skulle jobba så det var bara att ge sig ut i regnet. Förhoppningsvis klarnar det upp lite, så att jag faktiskt kan få ihop en dagskassa.

Kommentarer
Postat av: sofie

RCZ är garanterat mycket mycket snyggare ;) 10/10 ;d GRR!

2009-07-16 @ 11:14:34
Postat av: T

ett glas? Snarare en hel flaskjävel för mycket :P

2009-07-16 @ 12:47:06
URL: http://thereseholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0