13 days to go

Spenderade kvällen nere hos morfar och mormor igår, ganska skönt att bara va där och ta det lugnt. Hade faktiskt inte ens med mig mobilen, så när jag kom hem var det några som brutalt hade försökt ha tag i mig. Haha.

Får väl börja med att skriva grattis till en viss Johan Nilsson på 21 års dagen, Grattis! din gamle gosse. Ett år närmre ålderdomshemmet min vän.
Inatt vaknade jag av att min kära bror inte kunde sova, så han tänkte att det skulle vara bra att väcka alla andra också kändes det som. Nej, så var det inte men han la sig i soffan för att försöka sova där istället.
Inatt har jag drömt om vintern hela natten, bara tanken får mig att rysa men jag drömde om det iallfall. Jag låg och kollade på telefonen igår och hittade två vinterbilder som togs förra året. Kan det ha varit en bidragande effekt kanske?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0