16 days to go

Ja Maggi, jaa.. Nu ska vi inte klaga, inte mitt fel att mitt liv har varit väldigt tråkigt under de senaste veckorna.
Det har inte hänt något, absolut inget, nada, zero.. you feel me ?

Sista dagen på Vilhelminavägen 24 idag, känns skönt men samtidigt lite tråkigt med tanke på att tiden gått så pass fort när jag jobbat. Kommer kännas lite konstigt att vara ledig två veckor framöver nu, men v.30 är de flesta lediga. Idag är det lördag, skamligt att jag mår som en fylld thanksgivingkalkon dvs. Inte speciellt prima. Halsen svider som om jag bränt den, näsan har fått oväntat besök och mitt vänstra öra har nedsatt hörsel. 

Jag har egentligen inte alls mycket att tillägga, ska slänga upp några bilder på vad som strax ligger i väskan till NY. 

          


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0