17 days to go

Först och främst kanske jag ska be om ursäkt, med tanke på att det är ett par dagar sen jag skrev. Jag har haft torka, och absolut ingenting intressant har hänt i mitt liv. Jag har fått mitt visum, jag har köpt resväskor och till veckan får jag mina flygtider. Det känns väldigt lustigt att det bara är 17 dagar kvar nu, och att jag har jobbat klart här i Sverige från och med imorgon tills jag åker.

Hann blicka in på Maggi's blogg, och insåg att hon hade länkat mig och efter alla klagomål från henne och andra runtomkring tänkte jag faktiskt ta och uppdatera. Jag kommer börja blogga mer intensivt när jag väl tagit mig till Loudoun County och min "Hostfamily".

Just nu sitter jag på jobbet, och eftersom det inte har varit rusning varje dag har jag lyckats avverka 3 böcker och i efterhand börjat inse att jag vill ha en viss Joe Morelli. Så om någon vet med sig att han finns där ute, vänligen kontakta mig.

Kommentarer
Postat av: m.

men fiiinally! Ja börje du tro du had törke ihop heelt å hålle, loveu

2009-07-11 @ 03:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0