2 days to go

Imorgon lämnar jag Lycksele, och jag är sjuk som bara den. Fick ta hostmedicin imorse, och jag hör ingenting. Haha, jag går runt och säger "va?!" till allt. Ganska komiskt egentligen.

Idag ska jag packa, nu börjar jag bli less på mig själv som inte ens hunnit halvvägs. Sen ska jag iväg till tjejerna och några till för att säga hejdå, eller på återseende. Jag tycker inte om hejdå, utan vi ses snart igen tycker jag låter mycket bättre.
Igår blev jag rörd för att Annie, Tess, Petra, Elin och Marie gav mig en liten "oval bricka" som ska fästas på en kedja (Jag kunde inte stava till berlock?) Där det stod "If friends were a flower, I'd pick you" Jag blev så himla rörd, började nästan gråta på plats. Träffade även massa gamla vänner och bekanta igår som jag inte träffat på år och dagar, vilket va mysigt. Dock så vart de lite ansträngande med hosta, regn och alkohol. Kvällen var trevlig, bortsett från sjukeriet. Btw, så lämnade jag kameran hemma med tanke på att det spöregnade hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0