3 days to go

Jag är så snuvig, och ont i halsen har jag.
Varför får jag det här nu, när jag skulle kunna fått det förra veckan? Allting ska alltid vara så himla komplicerat och irriterande, haha.
Ikväll är det öltält och det regnar som vanligt, kallt är det också. Får se hur allt blir ikväll, med tanke på väder och vind.
Igår åkte jag hem till Fes och såg två filmer, Oskar kom förbi en sväng också. Jag blev rent rädd av den nya Fredagen den 13onde, men slutet sög hårt. Spenderade därefter natten på Vilhelminavägen, och blev väckt kl 07.00 imorse av Tess telefon. Tråkiga nyheter, riktigt tråkiga.

Idag ska familjen på stan en sväng, och sen har jag bjudit över Annie och Åsa på lunch.
Ska se om smörblomman har tid att färga mitt hår, eller om Bunnie kanske hinner göra det under lunchen.


 

Kommentarer
Postat av: isabella

sv: hehe vad menar du med otippat? hehe :D

2009-07-24 @ 16:12:02
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: isabella

sv: jaha okej haha. bor också i barkarby, fast vid stationen och inte i vårlberga som niklas ;)

2009-07-24 @ 16:46:33
URL: http://perfects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0