4 days to go

Idag är det torsdag, och det är 4 dagar kvar tills jag lämnar Sverige. Vilket känns riktigt insane, det kommer bara bli väldigt jobbigt att säga hejdå till alla. Sakna, det är något jag kommer göra. Visst tar ni alla hand om varandra när jag är borta?

Idag såg jag att mina böcker hade kommit, dem jag har beställt till gullet jag ska ta hand om i USA. Jag beställde efter två böcker om Emil i Lönneberga fast på engelska såklart. Jag tänkte direkt på Emil när föräldrarna beskrev deras son för mig för ett par veckor sen, och jag hoppas han kommer bli glad av dem.

Igår var det trevligt på hawaiiudden, förutom att två stackare skadade sig och en fick hjärtstillestånd. Jag får ont i magen när jag tänker på känslan jag fick. Jag hoppas innerligt att det är bra med dem alla tre, och att skadorna inte är extrema. Egentligen är det ju bara tokigt att hoppa med skotrarna på vattnet, livsfarligt.

Pratade med maggs en sväng igår, och du vet att jag finns för dig.
Jag finns för er alla, precis som ni finns för mig.

     

    
Myste lite med Nellie, pussade på Arwid gjorde jag också.


Kommentarer
Postat av: Hazel

Min bebis ser ganska trött ut :P

2009-07-24 @ 11:19:29
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0