5 days to go

Idag tvättar jag, och jag menar att jag verkligen tvättar upp alla mina kläder.
Jag ser lite blått på himlen bakom alla tjocka moln, och ikväll är det skoter på hawaiiudden. Känns som att jag tänker hoppas på bra väder, men ta med paraplyet iallfall.

Igår såg jag "The hangover" och jag höll seriöst på att kissa på mig av skratt, jag började skratta redan i introt. Den filmen är den bästa jag sett på länge, och jag diskuterade den med Johan ett bra tag. Eller diskuterade, vi skrattade mest åt hela filmen. "Tudiiiiluuuuuuu motherfuckeeeeeers" Hahaha.


Annars var kvällen lugn, och jag låter bilderna tala

.

 -
För er som inte förstår, så somnade jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är så taggad!

Jo allt är bra här med. =)

2009-07-22 @ 16:03:18
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0