6 days to go

Idag har jag fått mitt internationella körkort, eller snarare en folder med ett kort på mig. Ser lagomt barnsligt ut, som att jag hittat det i ett flingpaket, haha.

Idag har jag fått kontakt med Lina, Ida och Matilda. Det är tre tjejer härifrån Sverige som kommer befinna sig tillsammans med mig i NY, men det saknas en tjej som jag inte hunnit prata med än. Jag och Lina har bestämt att träffas på arlanda, och Matilda kommer nog dyka upp samtidigt så vi har varandra på planet eftersom Lina var rädd att hon skulle hamna bredvid en svettig gubbe, haha.

Idag regnar det väldigt mycket i Lycksele, och imorgon ska jag tvätta hela dagen. Jag börjar få lite smygpanik när det gäller packning men jag tror att vi kommer shoppa galet när vi väl kommer dit, så jag lämnar nog ganska mycket hemma.

  
Ny bok, igårkväll, dagens.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?! Har du resfeber! Jag förstår inte alls varför ;) Du ska ju bara resa över havet och vara borta ett år, det är väl inget att ha resfeber över! =D

Hehe, jag förstår dig!

Så om en 1,5 vecka så ska jag alltså få se dig, kvinnan bakom skärmen ;) Känns nästan som en blind date ju. Haha!



Fint du har gjort på bloggen förresten! Allt bra annars?

xoxo

2009-07-21 @ 20:49:03
Postat av: Anna

Glömde fylla i att vem det var tror jag ;) Men du kasnke kunde gissa!

2009-07-21 @ 20:50:04
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0