Be careful what you wish for, cause' you just might get it all

Var precis förbi på Dollar en tväris, och fick tag i bagagetags där jag har skrivit in namn och adress. Dem var väldigt annorlunda, så nu tror jag faktiskt jag kommer känna igen mina väskor ganska bra, haha.

Var förbi hos Carola en sväng också, och postade brevet till Motorförbundet angående mitt internationella körkort. Imorgon ska jag betala min medical upgrade och boka flygbiljett till Arlanda, det börjar brännas. Fick även sms av Moa idag, hon den stackaren har sitt besök på ambassaden kvar. Hon ska även göra sin Medical Report också, får hoppas att hon lyckas bättre med sprutan än vad jag gjorde. Hon åker med Cc, så jag vet faktiskt inte vad dem kräver när det gäller hälsoundersökning och liknande.

Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig i min säng, i mitt nystädade rum och läsa. Vädret tillåter inga sommaraktiviteter.


Haha, ganska söta adresstags va?

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja alltså jag skrev ett mail och berättade hur det var att jag skulle åka som au pair och att jag behövde genomföra en hälsoundersökning. Och dom sa att det gick bra men att det kostade 750 kr då. Jag visste inte att jag skulle ta en spruta också:( onej jag kommer svimma ...svimmar alltid av sprutor :/

2009-07-14 @ 23:03:31
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: Moa

btw, gud vad mycket packning du har ;) vad har jag glömt? haha

2009-07-14 @ 23:04:19
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0