Bedhead

Är det ovanligt att jag börjar ett inlägg med att säga "det regnar.."
Men det gör ju de, och tydligen ska det regna hela helgen. Jag blir nästan lite sur, nu när det är öltält och liknande. Om det inte är någon förändring imorgon, tänker jag ha fest i min säng. Dra täcket över huvudet, så har jag ett eget öltält. Eller vi kanske skulle ha kört en Oskar? Oskar häller öl på ett litet pippitält och kryper in, "hej, vill du komma in i mitt öltält?" Ganska roligt med tanke på att det knappt ryms en vuxen människa i tältet, och jag kom inte ihåg hur många det var som kröp in.
Snart kommer min smörblomma, by the way.
Kan gå ut officielt att jag har börjat packa nu, och jag har ansträngt mig hårt. Resultatet blev en stekt hjärna och väskor som är nästan tomma.

 
Haha, det är sant att jag ansträngt mig också.

I en annan del av lägenheten såg det ut såhär:

En katt som ser ut att dött, och en mamma som precis har somnat efter att ha gått från köket till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0