Four to Score

Om någon köper ägg så står jag för stekningen idag, på min panna. Jag lovar att det går, tro mig. Idag har jag jobbat sista dagen, som det ser ut nu. Känns ganska skönt att få vara ledig tills jag lämnar landet, men det skulle inte skada med lite jobb någon dag. Höll på att sätta i halsen när jag hade öppnat butiken, när min första kund om in. Antingen så led hon av schitzofreni eller så hade hon en låtsasvän i sin svarta skinnväska. Jag svär att hon inte pratade med mig iallfall, utan det var något helt annat hon pratade med.. Lite läskigt faktiskt, kalla kårar.

Jag är trött, jag är less och allmänt uttråkad. Så nu ska jag lägga mig framför en film och förhoppningsvis somna ett par timmar.


Och ingen hade fått tag i Joe Morelli eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0