High Five

Märktes att jag saknade lite sömn, skulle lägga mig och läsa lite när vädret blev sämre och nu vaknade jag. Min lillbror har kommit hem, känns skönt att ha honom här igen. Har varit så grymt tomt, ingen att bli förbannad på och ingen att retas med.
Ursh va jag känner mig dåsig, som om någon idiot har sprutat pepparspray över hela min kropp. Inte för att jag vet hur det känns, men jag kan ju tänka mig. Det kliar i mitt vänstra öga, och rycker i det högra. Det måste ju se riktigt konstigt ut, och hade det bara gått så hade jag kört in en gaffel i näsan och kliat. 

Nu när allt börjar närma sig med resan, är det många tankar som springer runt i huvudet. Och när man tittar på bilder av familj och vänner, börjar man sakna dem redan. Men visst finns ni alla kvar, visst är det så?   

 

       
Haha, kanske inte de nyaste korten på oss men dem väcker tankar ändå. 


 

Agneta: Vi får prata om det, någon dag närmre avfärd när det passar alla i byn kanske? Eller vad säger du?


Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

Nej men hejsan!

Vad roligt att du också har en blogg!



Nej så roligt för dig! Jag sitter just nu och planerar en resa till USA, eller kanske drömmer mig dit mer!

Hoppas att du får trevligt där! Du får uppdatera mycket så vi här i Sverige kan följa dig ! :)



Det är jättebra med mig! hur är det med dig?:)

2009-07-12 @ 16:30:16
URL: http://rebeckadjerf.blogg.se/
Postat av: Agneta

det blir jätte bra =)

Vad fin d var på kortet :) (men det är du ju i vanliga fall oxå)

2009-07-12 @ 17:44:52
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se
Postat av: anna

jag vet, alla bara drar! självklart kommer vi träffas motorveckan, det måste vi göra!

2009-07-12 @ 22:43:03
URL: http://annaaarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0