I have a problem

Jag har panik, riktig panik över att jag inte vet en sak.
Jag vet att jag har tjatat om de böckerna jag läser, men jag måste bara dela med mig lite mer om hur frustrerad jag är at the moment. Som sagt, i boken får man höra talas om två stycken extremt snygga grabbar som huvudpersonen har i sina tankar. Nu i slutet av femte boken får man inte veta vem utav dem som kommer till henne, och jag svimmar strax. Jag var tvungen att ringa Bella nyss, och fråga om hon var hemma så jag får hämta nästa bok. Sista meningen i boken är bara, "Snygg klänning" sa han, "Ta av dig den". Jag är så enormt nyfiken på vem det kan vara, så att jag sprängs snart. Just det där att alla uppfattar ju "karaktärerna" olika, men jag har föreställt mig att dem ser ut ungefär såhär:

 
Enda som fattas är att "Ranger" ska ha långt hår och inte snaggat.

Kommentarer
Postat av: M

Mina absoluta favoritböcker! Har läst alla plus bonus böckerna tror jag i alla fall.

Vill så gärna ha en egen hamster alltså!

2009-07-15 @ 09:56:30
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0