I'm singing in the rain

Godmorgon världen, godmorgon förkylning och godmorgon regnet.
Igår innan jag skulle somna ringde Hans och frågade så jag hade tagit mig hem, riktigt gulligt gjort av honom eftersom han visste att jag hade slut på sms och var en riktig fattiglapp på telefonen. Antingen så bryr han sig om mig, eller så litar han inte på min bilkörning, haha.

Jag är strax påväg ut i regnet för att skicka iväg ett brev angående mitt internationella körkort, och åka förbi Carola på butiken för en liten genomgång. Måste lämna tillbaka deras lägenhetsnyckel och prata lite grann om diverse saker. Gick förbi spegeln nyss, inte fan ser man ut som Megan Fox direkt. Påsar under ögonen, håret åt alla håll och nyvaken.

By the way så har jag fått mina nr jag kommer ha i USA, mobilnr och hemnr. Så ni som vill ha dem får helt enkelt säga till.


Det var nästan så jag tog fel på mig själv och denna kvinna när jag kollade i spegeln. Haha

Kommentarer
Postat av: Anna Bertram

Wiie, jag har redan ditt nummer! :D HAHA, mig kommer du inte undan ;) Ses snart!

2009-07-14 @ 04:39:31
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0