NYC baby

Hejdå Sverige, Hej US and A.

Sitter just nu hemma hos Sofie, men hon ligger och sover. Jag har varit vaken hela natten, och ska börja åka ut mot arlanda om någon timma. Låter henne sova iallfall, med tanke på att hon ska köra ut mig dit och sen åka vidare mot Skara. Marcus och Johan har varit förbi här ikväll också, lirat lite kubb och bara myst med varandra.

Det var jobbigt att säga hejdå, det går nog inte beskriva. I'll miss you, all of you.





Jag lovar att jag ska ta det försiktigt, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Många kramar till dej.Ha det bara bäst.

Jag älskar dej!!

2009-07-27 @ 07:06:42
Postat av: Anna

Am I A? ;D

Welcome to the Us, I guess that you are here now!

I hope your flight went well.

I got plans for you and me on Saturday. It's a fair close to us, and they are having a bullriding show! We are soo going!

I'll text you on Thursday, can't wait!

Don't ask why I'm writing on English... I've got no clue ;)

XOXO

2009-07-27 @ 23:14:00
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0