Orientation, CT

Nu ska ni alla vara riktigt glada att jag faktiskt kommer visa bilder i detta inlägg, jag och Matilda har suttit och försökt ladda upp bilder i säkert 20 minuter. Det är inget snabbt internet, men det får duga såhär iallfall.

Vi har haft föreläsning hela dagen idag, skönt nog hade vi en tre timmars lunch. Ikväll var jag och tjejerna från the swedish crew ute och checkade in lilla Stamford, men imorgon kväll ska vi in till NY så vi ser fram emot det grymt mycket. Vädret är så grymt fuktigt här, men det är behagligt. Amerikanska människor är så utåtriktade, och väldigt snälla. Och även fast det är långa dagar, så går det riktigt bra eftersom vår föreläsare är grymt skön.'

Jag låter bilderna tala, för nu ska jag lägga mig i min stora säng och somna rätt upp och ner. Klockan är bara kring 22.00 här, men lägg på 6 timmar så fattar ni att jag är trött.

        
Skämta inte att bilden på mig är tagen kl halv fem på morgonen, påväg ut till Arlanda. Haha, bjuder på den.

Anna & Maggs, jag har läst kommentarerna och jag lovar att ringa er så fort jag kommer fram till min familj!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh va roligt att du lägger ut bilder :) sköt om dig! pusskram

2009-07-29 @ 09:14:29
Postat av: Ida

Jodå, inte en helt dum migelkväll, Starbucks's och avsaknad på killar, kan ju knappt bli mer intressant, haha. :) Btw, DU ÄR LÄNKAD! Haha. ^^

2009-07-30 @ 06:36:19
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Postat av: Anna

VALKOMMEN "Hem" Victoria! Hoppas att forsta natten hos familjen gick bra! Jag hor av mig sen. Kram <3

2009-07-31 @ 19:40:56
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0