Stamford, CT

Hej alla vänner och fiender.

Just nu sitter jag hos Lina, och har fått lånat hennes dator. Vi blev väldigt försenade från Stockholm, så vi har bara varit här på hotellet ett par timmar. Dock så har jag inte datakabeln med mig till kameran, den ligger uppe på mitt rum. Men imorgon lovar jag att visa er bilderna.

Jag är så glad just nu, det går inte förstå. Jag har träffat massa underbara människor från lite var stans.
Allting har iallfall gått bra, men jag måste säga att jag lider av Jet Lag.

Imorgon börjar också orientation, så vi ska upp kl 07.00 lokal tid här. Tyvärr så kan jag inte ringa från min mobil till svenska nr, men jag ska försöka få tag i ett kort så jag kan slå er en pling. Jag kommer även bli bättre på att skriva senare, när jag kommer till min familj. Det är ganska stressigt här, hoppas allt är lika bra hemma som jag har det här.

Love you.


Kommentarer
Postat av: maggs

och du ska ringa mig så fort du kommer till familjen, du kan mitt nummer så slå en pling så fort du slagit dig till ro och innan du går och lägger dig. Jag måste få prata med dig och höra så att allt går bra :) loveu

2009-07-28 @ 04:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0