Finally, please be mine

Ha! äntligen, nu vet jag vem den mystiske mannen är, och det var inte en minut för tidigt. Enda som jag surar över nu, är att det inte var min dörr han knackade på. Hade förmodligen svimmat både av det ena och det andra, men jag hade verkligen inte tackat nej. Dock vet jag inte var jag ska hitta en karl som liknar någon utav dem, men jag kommer förmodligen aldrig sluta leta heller.  

Solen har tittat fram en sväng idag, men nu har det börja komma moln som jag inte alls tycker om. Får hoppas att vi hinner grilla klart innan regnet drar igång.
Bara så ni alla vet så kommer jag ligga i min säng, med min bok och kanske till och med ett glas vin. Välkommen om du liknar nån utav grabbarna i inlägget nedanför detta.


Mormor, läs emellan raderna. Detta är pensionärsförbjudna inlägg, haha.


Kommentarer
Postat av: Moa

Okej okej, jag har faktiskt börjat packa:) för jag ska skicka iväg mitt bagage med min faster snart så:P



jag tror inte jag har någon fråga om TBC faktiskt, hoppas inte:)

2009-07-14 @ 23:22:47
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

kukii ;D

snart kommer du hem till mig och har en myskväll me mig :) längtar otroligt mycket, :D

tro mig även om du är borta i ett år , så kommer ja arldig glöma dig <3

2009-07-15 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0