35 days to go

Nu har jag inte alls varit duktig på att hålla er uppdaterade, men jag har haft mycket att stå i.
Har fixat alla visumpapper och börjat jobba, och det känns helt underbart.
Jag hade en riktigt trevlig midsommar, med massa skratt och båtåkning. Även ett fint sår på mitt ben efter brännbollen, och det gjorde så ofattbart ont när jag vaknade i lördags. 
Vädret är helt underbart här uppe just nu, och det har varit riktigt varmt idag. Synd att man ska jobba bara, istället för att ligga i bikini och bara ta det lugnt.

Snart är det bara drygt en månad kvar tills jag åker, det känns sjukt.
 
} The Veronicas - 4ever

      

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

snygga brillor;)

2009-06-22 @ 20:06:52
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0