40 days to go

Tur att man inte alls har suttit vid datorn idag, utan varit på vift hela dagen. Igårkväll hade jag väldigt mysigt med fika och snack om allt mellan himmel och jord. Positiva som negativa, tråkigt som roligt.
Klippte och färgade håret idag, och jag känner mig jätte nöjd. måste bara vänja mig vid frisyren, lär ta lång tid innan jag får det lika bra som Cristel fick det idag. Hann även med en lunch med Tess och Annie, mätt blev jag.
Vädret har varit utomordentligt bra, och jag har därför varit glad hela dagen! Var även ute på en liten promenad med min morbrors hund, och det var skönt med tanke på att vädret faktiskt höll i sig. Blåser lite, och är kalla brisar från norr men nu ska jag inte klaga när jag faktiskt fått sett solen som jag trott sedan länge försvunnit.

Fick även mitt "placement pack" idag, och var uppe en sväng på Skatteverket för lite papper som ska med till Ambassaden. Nu fattas det bara några papper som jag hade tänkt sätta mig ner och göra imorgon, för ikväll har jag inte orken. Imorgon innan jag börjar jobba ska jag åka förbi och ta kort till visumet och det internationella körkortet, sen ska jag förhoppningsvis hämta ut mitt paket från HM som vägrar dyka upp.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0