41 days to go

Drömde om USA inatt, drömde att jag träffade Anna, drömde att jag träffade familjen och allt var helt underbart. Jag ville inte vakna, men det var precis det jag gjorde. I min dröm, var vädret helt underbart, och jag skrattade enormt mycket. Nästan sådär barnsligt mycket, att man inte vill berätta vad man precis har drömt. Jag kanske börjar få resfeber?

Idag måste jag iväg på stan en liten sväng, börjar vara utan en hel del i sminkväskan. Sen måste jag springa in hos Cristel och fråga om det var klockan 1 imorgon? Jag har inget minne, och egentligen så vill jag inte visa mig såhär i håret men folk får ha överseende att jag ska göra det ljusare och färgade därför inte om det, Haha.
Vädret är värdelöst idag också, när jag tittar ut får jag bara en stark vilja att lägga mig under täcket igen.



ANNA! - Jag hoppas du solar riktigt mycket åt mig, annars kommer jag vara blekast i Loudoun County.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha roligt att du drömmer om mig ;) Hoppas att jag har den humorn jag hade i drömmen!

Självklart solar jag för dig med, när det går vill säga! Just nu är det åskstormar varje dag typ... Men snart kommer solen och den underbara värmen!



Kram

2009-06-18 @ 06:38:21
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0