42 days to go

Måndag och sista lediga veckan, och på söndag nästa vecka åker jag ner för att fixa visum. I veckan bör jag få mitt placement-pack från kontoret i London, eller jag hoppas det så det inte blir stressigt med alla papper. Bokade även hotellrum på Nordic Sea Hotel över visumsnatten, eftersom det är sjukt långt från mina vänner ut till Ambassaden. Och jag måste vara där kring halv 8 på morgonen, så hade inte tänkt börja åka klockan 06.00 för att hinna. Har aldrig bott på det hotellet, jag hoppas det är värt pengarna. 

Pratade med Maggi igår, lite kul att det faktiskt bara kostar 0.97 / minuten att ringa till USA från mitt telefonbolag. Dock så kändes det som vi hann prata enbart i 2 minuter, men det va skönt att få höra hennes röst en sväng. 

Fesan, till veckan ska vi se Bolt eftersom det inte blev av igår! 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0