45 days to go

Grattis till studenten pojkar och flickor, vädret höll ju iallfall i sig ett tag. Synd bara att jag missade allt, men jag hoppas på att få se kort sen.
Började jobba kl 11 idag, och allt gick som smort. Fick även lönerapporten från mitt gamla jobb idag, och det kommer sitta fint i plånboken den 16/6. Nu kan jag ju faktiskt klippa och färga håret med gott samvete, och det är behövligt. Kikade in min härligt långa utväxt idag, inte läckert.
Ikväll hade jag tänkt dra mig över bron och in till centrum för att kika in bandet HEAT och umgås med nära och kära, hoppas att det är uppehåll iallfall. Ser dock lite lurt ut. Detta tjat om väder, jag måste sluta och vara glad över allt positivt istället.



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0