46 days to go

Hackade riktigt mycket på vädret igår, hackar på det idag också för den delen. Dock så får jag väl nöja mig med att det iallfall är uppehåll, och det inte är lika grått som igår. Idag ska jag iväg och provjobba för första gången hos Tess mamma Carola, och det känns riktigt bra. Får hoppas att allt går bra, och att hon känner förtroende för mig så hon vågar lämna mig själv i butiken när hon går på semester.

Imorgon går min lillebror ut 4an, det känns riktigt konstigt. Jag tyckte nyss att han började 1an, och till hösten börjar han 5an. Skrämmande att det går så pass fort som det gör, jag hinner inte hänga med. Imorgon tar även många studenten, och det känns verkligen inte som att det är ett år sen jag gick ut skolan. Är det meningen att det ska gå såhär fort? Jag blir ju snart gråhårig isåfall.

Jag har sprungit runt här i lägenheten i ungefär 30 minuter, och hittar inte mina glasögon. Jag blir frustrerad och arg på mig själv, jag slarvar alltid bort glasögonen, telefonen eller nycklarna. Någon som sett mina glasögon? Feel free to tell me, snart ger jag upp sökandet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0