47 days to go

Fick ett mail från tjejerna på Scandinavian Institute idag angående betalningen till visumet, och kostnaden har sänkts från 1200:- till 1050:-. Ingen större förändring, men själva principen.
Försökte precis ändra lite här i bloggen, och jag vägrar göra om det. Så jag tänker försvara mig att det är därför jag redan skrivit in "Aupair - Loudoun County, VA"

Imorse slog det mig att nu börjar sommaren komma, och inte p.g.a vädret iallafall. Jag vaknade av gräsklipparen som jag gör precis varje år vid den här tiden, och till skillnad från tidigare så blev jag faktiskt inte förbannad. Även fast jag kom isäng ganska sent igår, så hade jag inga problem att stiga upp. Igår var jag ute på Lyckan en sväng och grillade med ett gäng, och det var relativt mysigt faktiskt. En aning kallt, men enormt trevligt sällskap som jag kommer sakna mycket när jag åker.

- Vänner är som stjärnor, du ser dem inte alltid men du vet att de alltid finns där ändå.

  



Kommentarer
Postat av: Erica

vad kul gumman!! :) ska allt läsa vad du gör för bus där borta! PUSS!

2009-06-10 @ 15:06:49
URL: http://erjca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0