A little sweat ain't never hurt nobody

Har precis kommit hem från Vilhelminavägen, det blev ingen lång jobbdag idag. Vi gick igenom priser och dylikt, och jag tror faktiskt jag har kläm på det. Så imorgon ska jag jobba ensam i ett par timmar, och jag tror det kommer gå finemang.
Jag tog en promenad till Tess idag, och jag lurades faktiskt av vädret. Det var relativt varmt ute, så när jag kom fram hade jackan åkt av. Fick även början till skavsår i mina nya skor, men det är smällar man får ta.

Jag kom hem och hoppades på att jag hade fått post från Au Pair In America, men som vanligt var det bara reklam. Förhoppningsvis dyker det upp i brevlådan nästa vecka, och jag ser fram emot ett steg närmre min "hostfamily". Familjen och jag har inte pratat speciellt mycket i veckan, eftersom dem har det lite stressigt med jobb och liknande. Men jag hoppas att vi snart ska hinna prata en stund.

 

Kom in och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0